Ook dit jaar weer organiseert de activiteitencommissie dit inmiddels traditionele evenement.
De route start bij de slagboom van Meijendel. We verzamelen om 09.45 uur op het parkeerterrein aan het eind van de Meijendelseweg te Wassenaar, op de rotonde vóór de slagboom rechts.
Parkeren is gratis, maar het aantal parkeerplaatsen is beperkt. Rijd dus als het kan met elkaar mee en kom op tijd!

Vandaar zullen we, bij voldoende deelname in 3 groepen, om exact 10:00 uur vertrekken voor een wandeling/training van iets meer dan een uur onder (bege)leiding van Erik Lodder, Koos de Wit en Luc Willems/Marco Ketelaar.

Na afloop gaan we ook dit jaar weer naar het Pannenkoekenhuis ’s-Gravesande, Storm van ’s- Gravesandeweg 157, 2242 JG Wassenaar voor een heerlijke lunch.
De lunch zal bestaan uit soep, een 2-ingrediënten pannenkoek naar keuze en koffie of thee na. Bij deze lunch is één drankje inbegrepen.
De kosten bedragen € 15,00 voor leden, €17,50 voor introducées.

Opgeven kan door vóór 1 februari 2023 € 15,00/€ 17,50 over te maken op rekening NL71INGB0001295535 t.n.v. SkiClub Zoetermeer o.v.v. je naam en “winterwandeling”.