Investeer in je gezondheid

Vacature

Investeer in je gezondheid

SneeuwFit gymtrainer gezocht.

SportClub Zoetermeer biedt SneeuwFit conditietrainingen in de zaal aan.
Wij zijn op zoek naar enthousiaste trainers die ons team van SneeuwFit trainers willen komen versterken.

Wat houdt de SneeuwFit training in?
De SneeuwFit trainingen worden gegeven in de zaal en zijn een combi van gymtraining, standaard conditietrainingen, aerobics met soms wat elementen van een crosstraining, waarbij vaak in circuitvorm wordt getraind. Af en toe afgewisseld met een kort groepsspel. SneeuwFit traint juist die spieren die je bij skiën en snowboarden het meest gebruikt. Maar de trainingen zijn ook geschikt voor niet-skiërs.
Voor de oefeningen maken we zowel gebruik van de in de zalen aanwezige gymtoestellen als ook eigen materialen. De oefeningen worden ondersteund met muziek die je daarvoor zelf uitzoekt.

SneeuwFit wordt gegeven van eind september tot eind maart, in een gymnastiekzaal in Zoetermeer.

(CV) ervaring nodig?
Je hebt een sportieve achtergrond, affiniteit met de skisport en kunt dit op een enthousiaste manier overbrengen.

Heb je nog geen ervaring in het samenstellen en geven van trainingen, maar wil je dat wel leren? Geen probleem! Onze ervaren trainers zullen je inwerken en met hen leer je een training samenstellen en geven. Hierna kun je zelfstandig aan de slag!

Trainingstijden:
We zoeken trainers voor de periode van eind september t/m maart.

Maandagavond, 2x 1 uur van 19:30 tot 21:30

Verdiensten:
De netto verdiensten per training zijn afhankelijk van je kennis en ervaring en zijn exclusief reiskosten. (NB: er worden twee trainingen achter elkaar gegeven)

Contact:
Voor meer info, stuur een mailtje naar info@sportclubzoetermeer.nl dan nemen wij contact met je op.