Investeer in je gezondheid

Vacature

Investeer in je gezondheid

Hardlooptrainer GoFit gezocht.

SportClub Zoetermeer biedt GoFit trainingen aan in Zoetermeer.
Wij zijn op zoek naar trainers die ons team van GoFit trainers willen komen versterken.

Wat houdt de GoFit training in?
GoFit is een combinatie van stukjes hardlopen, afgewisseld met specifieke training van de beenspieren, aangevuld met bootcampachtige oefeningen.

Onze GoFit training start vanaf parkeerplaats Bowling Westerpark in Zoetermeer. Het Westerpark is groot en biedt volop mogelijkheden voor verschillende trainingsvormen en oefeningen (parkeerplaatsen, grasvelden, grote en kleine rondjes, heuvels, trappen, verharde en onverharde paden). Voor nog intensievere (hogere) heuvellopen is het nabijgelegen Buytenpark een optie.

(CV) ervaring nodig?
Je hebt een sportieve achtergrond en een enthousiasme voor de loopsport. Naast affiniteit met de loopsport is kennis van looptechniektraining welkom.

Heb je nog geen ervaring in het samenstellen en geven van (hardloop)trainingen, maar wil je dat wel leren? Geen probleem! Onze ervaren trainers zullen je inwerken en met hen leer je een training samenstellen en geven. Hierna kun je zelfstandig aan de slag!

Trainingstijden:
We zoeken trainers voor zowel de winterperiode als zomerperiode.
Winterperiode: zaterdagochtend 09:00-10:00 uur
Zomerperiode: maandagavond 19:30:20:30/21:00 uur (afhankelijk van zonsondergang)

Verdiensten:
De netto verdiensten per training zijn afhankelijk van je kennis en ervaring en exclusief reiskosten.

Contact:
Voor meer info, stuur een mailtje naar info@sportclubzoetermeer.nl dan nemen wij contact met je op.