Investeer in je gezondheid

Info & Bestuur

Investeer in je gezondheid

Sporten bij SportClub Zoetermeer

Onze vereniging is 1 mei 2004 opgericht als SkiClub Zoetermeer e.o. en is in 2022 verdergegaan onder de naam SportClub Zoetermeer e.o. De binding met de Nederlandse Skivereniging hebben wij behouden.

Wij bieden verschillende sporten waarmee je samen met anderen aan je algemene conditie werkt. Samen sporten motiveert en is bovendien erg gezellig. De trainingen worden verzorgd door enthousiaste trainers, die erop toezien dat iedereen op zijn eigen niveau kan sporten.

De kosten voor de reguliere trainingen bestaan uit twee delen: het jaarlijkse lidmaatschap van de vereniging en per seizoen een bedrag voor de trainingen. Als je de eerste keer in de loop van een seizoen instapt, geldt een gereduceerd tarief voor de trainingen; het lidmaatschap is volledig verschuldigd.

Naast het sportieve gedeelte hechten wij ook veel waarde aan sociale contacten. Daarom blijven veel leden na afloop van de buitentraining nog iets drinken in het restaurant van het Bowlingcentrum Westerpark, of het clubhuis van de tennis & padelvereniging Buytenwegh.

Verder worden er door het jaar heen diverse andere activiteiten georganiseerd, zoals een sportief evenement bij de wisseling van het seizoen of wandelingen op locatie.

Op dit moment hebben wij zo’n 100 leden.

Nederlandse Ski Vereniging

SportClub Zoetermeer e.o. is aangesloten bij de Nederlandse Skivereniging (NSkiV). De grootste wintersportorganisatie in Nederland. (Wat de KNVB is voor de voetbalclub is de NSkiV voor onze vereniging.)
De Nederlandse Ski Vereniging is dé organisatie voor iedere wintersportliefhebber. Wintersport is fantastisch, en de Nederlandse Ski Vereniging is er om dit voor iedereen zo leuk en zo veilig mogelijk te houden. Je krijgt toegang tot mooie producten en flinke kortingen. Je vindt veel informatie en tips van de experts en je kunt je voorbereiden op een leuke en veilige wintersport.

Zie voor meer informatie:  www.wintersport.nl

Voorzitter: Yvonne Bink
Secretaris: Aukje Molog-Riddersma