Hollen door de Bollen 2024

Bloeiende bollenvelden in het voorjaarszonnetje! Een super parcours voor de prestatielopen en prachtige routes voor de wandelafstanden.

Hollen door de Bollen wordt jaarlijks georganiseerd door het Roparun Team Bollenstreek met onmisbare medewerking van AV De Spartaan, vrijwilligers en sponsoren! De hele opbrengst van het evenement komt ten goede van Stichting Roparun die palliatieve zorg voor kinderen en volwassen met kanker ondersteunt, zie www.roparun.nl.

Met dit goede doel voor ogen hopen wij op een massale inschrijving zodat we een megabedrag kunnen afdragen aan het goede doel! Bestel meteen het unieke shirt mee want ook daarvan gaat de hele opbrengst naar Stichting Roparun!

Je kunt deelnemen aan een wandelroute of een prestatieloop, voor ieder wat wils!
Kijk op de website voor alle informatie.

The event is finished.

14 apr 2024