Op zaterdag 25 maart 2023 sluiten we het winterseizoen 2022-2023 af. Dat is tevens de afsluiting van ons eerste jaar als SportClub Zoetermeer. Na afloop van de trainingen organiseert de activiteitencommissie een gezellig samenzijn in het inmiddels overbekende Buurthuis ‘t Anker.

De trainingen van zowel Go Fit als Nordic Fit starten om 9.00 uur bij het Buurthuis. Ook leden en introducées, die niet deelnemen aan de gewone trainingen zijn van harte welkom om ‘ns een keertje mee te trainen.

Kan je  niet aanwezig zijn bij de training, dan ben je toch van harte welkom voor een kopje koffie of thee met wat lekkers. Zorg er dan voor dat je rond 10.00 uur bij het Buurthuis ’t Anker, Schuitwater 2, 2725 BL Zoetermeer bent. Parkeren kan op Groenewater en dan tussen de huizen doorlopen naar Schuitwater.

Wij hopen jullie allemaal te zien op 25 maart. Tot dan!